Alla inlägg den 15 september 2012

Av Eva - 15 september 2012 19:30

Ett par dagar nu har jag varit rejält trött och igår somnade

jag och sov dryga timmen på soffan,

sedan somnade jag även på kvällen där.

Somnade ändå gott när jag väl la mig i sängen..   

Och idag slumrade jag till en stund på soffan...


Även tankspridd har jag varit idag.

Jag som inte brukar vara det.


Nästa helg som kommer var jag helt inställd på att det var sista helgen i september.

Men insåg senare när jag pratade med Lars att det är TVÅ veckor dit!


Sedan var jag så brydd över att diskmaskinen var körd och klar.

Men den startade du förut, sa Lars.

Nä, det gjorde jag inte.. Eller?

Jo, det gjorde du.


Eh, vad händer...   



Hjärnsläpp eller är det bara det att det är mycket nu....   

Av Eva - 15 september 2012 09:36

Jag och maken har planerat in att fara på bio sista helgen den här månaden. Och sista helgen trodde jag är helgen som kommer!


Glad i hågen sa jag till Lars att till helgen är det dags för bio - Jag längtar   

Men så är det alltså inte... Jag måste vänta TVÅ veckor!! Inte en    


Som ett slag i magen, direkt   Suck... Jag som hade längtat   


Vi brukar unna oss att fara på bio en gång om år..

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards