Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Eva - 27 augusti 2012 21:43

Nä, jag känner inget speciellt med att vara gift. Men lite skoj är det allt Att just JAG är FRU     


Men idag har jag gått och känt ett pirr i magen precis hela dagen, lite sådär som man känner när man är nykär   Härlig känsla! Lite av "nyhetens behag" kanske?


I morgon ska Elias få hälsa på i förskoleklassen. För er som inte hängt med så har han fått två sprickor i foten då han hoppade från en klätterställning i onsdags och han fick gips. Andra skoldagen..   


Jag hade tänkt att han skulle träna att gå, med eller utan kryckor under helgen så han skulle kunna vara i förskoleklassen. Utan min hjälp.

Men "ungen" vägrar att ens testa!! Då han har haft alltför ont Men tro mig, jag har verkligen försökt att han åtminstone ska försöka sätta ner foten, men med alltför få resultat...


Fast å andra sidan tar han sig fram ändå!  Han åker/hasar sig fram på rumpan på golvet samt åker på rumpan nerför trappen och klättrar baklänges upp i trappen. Och ja, han kan verkligen röra sig! Finurlig "unge" det där   Men det är ju det där med att träna foten... Vi får ju även bära honom

Kanske det fungerar bättre om någon annan skulle testa?


Nä, i morgon ska han hälsa på sina kamrater. Viktigt nu från början så att gruppen blir sammansvetsad. Men det blir bara till barnen ska ut, sedan får vi fara hem.

 

På fredag ska Elias på återbesök på sjukhuset för att se hur foten läkt ihop. Men eftersom att han fortfarande har ont i foten vid för "hastigt nedsättande" så tvivlar jag på att han slipper gipset..

Men såklart hoppas jag att han slipper det.



 




Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards