Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Eva - 7 oktober 2012 12:38

 


Jag undrar hur denna höst och vinter kommer att bli. Efter sommaren som var menar jag.. Eller sommar? Det var ju ingen sommar   Kallt och regnigt..


* Ända sedan jag slutade att jobba, 10/8, så har jag dagligen drömt mig bort. Drömt mig bort till en välbehövlig semster på 1 - 2 veckor utomlands. Men vips så vaknar jag upp och inser att den drömmen kommer inte att bli av, inte inom den närmaste tiden...


Det blir till att köpa D - vitamin i mängder istället. Bra mycket billigare än en resa utomlands!


Hade jag den rätta ekonomin skulle jag utan att tveka boka en resa för mig och barnen Maken skulle få hänga på om han kände för det   


* Jag drömmer om att rensa ur alla garderober och skrubbar. Jag har väl gjort något desperat försök. Men ensam  Det är ju några stycken.. Och det är ju "lite" i dem.. 


Jag stod och kikade och tänkte precis riva ur garderoben i hallen, men insåg att jag skulle få rensa ur allt själv..


* Jag drömmer om att göra en bröstoperation.


* Jag drömmer om en till tatuering.

 

 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards