Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Eva - 16 januari 2012 22:16

Dagen i korthet:

* Vaknade 6.10 ( la mig 01:15 i natt...)

* Skjutsade grabbarna på skola och dagis

* Obligatoriska morgontåren hos mamma

* Hem och städa

* Hämta grabbarna från skola och dagis

* Till mamma och fika mellanmål

* Sparktur på 6,6 km avklarad

* Kollade ca 25 minuter på "Det okända"

Missade programmet för att Elias hostade och hade ont i knät..

(Han fick plötsligt ont i knät på dagis, ingen vet vad som har hänt. Det bara blev..)

* Obligatorisk kaffetår med Lars



Av Eva - 16 januari 2012 12:07

Satt och sökte på kiwi, enligt lchf, och hittade denna sida där man kan kolla hur mycket kolhydrater det är per 100 gr.

På samma sida finns även tips på vad man kan byta ut istället för att äta ris, pasta eller potatis.

Bara ett tips sådär!


Nu ska jag avnjuta ett grönt the som jag har fått av mamma, vilket hon varmt rekommenderar!

Samt keso, vispad grädde och kiwi   

Av Eva - 16 januari 2012 00:08

 


Kärlek är inte att sova tillsammans eller att ha sex.

Kärlek är så mycket mer!


* Empati


* Omsorg


* Respekt


* Trohet


 * Att sakna sin partner


* Rädsla att förlora sin partner


* Tid för - och med varandra


* Tankar på den du älskar när ni inte är tillsammans

och de små kärleksfulla handlingarna varje dag.


Kärlek är någonting man får och måste vårda för att behålla!


(Tagen från Facebook)


  

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards