Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Eva - 30 mars 2011 20:13

Ja, vad hade jag på mig egentligen...?

I morse och halva dagen hade jag på mig ett turkost linne, jeans

och en beige svepa-om kofta.

Och när jag lämnade Elias så hade jag på mig en

svart hängmössa, en svart Softshell jacka och vita skor.

Andra halvan av dagen hade jag på mig en svart-mörkgrå

långskjorta/tunika och jeans.

När jag for och hämtade Elias tog jag på mig en jeansjacka och en scarf.

Vad vårig du är, tyckte Elias ena fröken   


Och ja Bodil, jag hade även bh, trosor och strumpor   

Av Eva - 30 mars 2011 12:39

Det är så jag har känt och känner mig de senaste dagarna  

Ena stunden känns allt jättebra för att i nästa så tycker jag synd om mig själv och jag vill bara ha massor med närhet och bli omkramad.


Jag har inte fått något gjort här hemma heller.

Vaddå, Du är ju arbetslös, tycker säkert många, och har all tid i världen?! Ja, jag är arbetslös. Och ja, jag har massor med tid! Men för det har jag ändå inte fått något gjort hemma..

Tänk Dig att Du står under ett gigantiskt sopberg och för att få komma därifrån så måste Du städa undan allt som är över Dig.

Det är så det känns för mig.. Jag gör små desperata försök att städa, stöka och grejsa här hemma, men mer än så blir det inte. Så vips är jag tillbaka på ruta ett igen.


Jaha, då har jag "lämnat ut" hur jag mår  


Känns ändå bättre att få skriva av mig...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards