Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Eva - 3 mars 2011 20:57

Morgondagen ska tillbringas uppe på Getberget med Rasmus skola. De ska åka slalom, pulka eller madrass. Eftersom att jag ändå är "hemmafru"   så har jag tagit på mig att skjutsa ett par barn. Rasmus och ett par barn till.

Som förälder är man välkommen att vara med, om man vill.

Så självklart ska jag vara med!

Dels har jag inte åkt på ett par veckor och dels kan det vara skoj att få vara med när jag kan.

När jag inte jobbar vill säga   


Det kommer att bli en mysig dag, det känner jag på mig!


Nu ska jag läsa lite bloggar, sen blir det inte soft i soffan  

(trött som bara den efter att ha hållt på att röja här hemma!)



Säger god natt till Er nu   

Kramisar   

Av Eva - 3 mars 2011 14:56

Idag, eller precis som de senaste dagarna,

så har jag druckit mitt morgonkaffe hos mamma.

Sen när jag kom hem så "listade" jag upp diverse saker som jag hade tänkt göra idag. Men jag "listade" inte upp de saker som var viktigast att göra..

De saker som jag verkligen dragit mig för att göra   

Men vad gjorde jag !? Jo, jag tog itu med de sakerna ändå   

Så nu ska jag bara dricka upp kaffet och sen göra klart det som jag inte hann med innan jag hämtade Elias på förskolan.


Ikväll är det Box, som jag är sugen på att testa.  Får väl se hur det blir..

Men nu när jag väl kommit igång med träningen   så vill jag inte hoppa över det. Jaja, det återstår att se!


Ha en fin dag!

Kramisar   

Av Eva - 3 mars 2011 10:11

Ah, jag lyckades kopiera bilden från min Facebook sida    

Här är den, bilden från i somras!


 

Av Eva - 3 mars 2011 09:46

Oj, jag har inte många bilder på hur vi bor.

Men några bilder har jag som är från i höstas!


 

 

 

 

 

 


Jag tänkte att jag skulle ha lagt upp en bild från i somras också!

Men den bilden är på andra datorn..  

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards