Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Eva - 22 mars 2012 07:02

När jag la mig kunde jag inte somna på direkten. Märkligt, det gör jag alltid annars?!


Sedan när jag väl somnade så har jag legat och vridit och vänt på mig. Och ändå är jag relativt morgonpigg nu!

Eller nja, morgonpigg..

Jag är låt-mig-vara-ett-par-timmar-på-morgonen, jag-är-så-morgonsur  

Men morgonpigg för att orka skriva en liten rad   



Kanske jag hade svårt att somna och vaknade för att jag ska till stan idag - Egentid, vet ni  

Eller egentid, en vän ville hänga på, så självklart får hon det! Evenuellt ska jag möta upp en kusin i stan också!


Hade varit skönt att bara vara själv, men sällskap med vänner tackar

man givetvis inte nej till   


Nä, nu ska här frukost dukas fram.


God morgon på Er!

P&K



 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards