Alla inlägg den 3 april 2018

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är det sommar och semester!  Om tre månader   

Hela påskhelgen har jag jobbat och tjänat kosing!  Fast egentligen tjänar man inte så vidare mycket en storhelg. Jag ser som i julas då jag jobbade, inte var det så mycket betalt inte. Inte med tanke på att jag inte fick träffa familjen.. Storhelger skulle vara bra mycket bättre betalt, så att man ändå kan känna att det kan vara värt att arbeta. Ajja, jag har ändå valt att jobba inom vård och omsorg så jag ska väl inte gnälla egentligen.. Jag har ju iallafall ett jobb. 


Lars håller på med sin utbildning och är färdig maskinförare precis i början på augusti.


Vi har fått veta Elias diagnos - Autism, nivå 1 (den s.k lättaste formen). Elias har alltså inte ospecificerad ADHD, som vi tidigare fick veta. Det känns så skönt att nu är vi helt färdig med utredningen. Nu kan vi bara landa. 


Ha det gott!   


Tidigare månad - Senare månad

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards