Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Eva - 21 maj 2013 21:38


 


I år är det första gången någonsin som jag verkligen kan konsten att njuta och ta tillvara på de små stunder som erbjuds.


Bara som när jag är ute i trädgården då verkligen hör jag fåglarna som spelar och jag hör bruset från Ljungans älv. Det har jag inte gjort tidigare.. Jo, fast inte alls på samma sätt som nu.

Och som de gånger jag cyklar då fullkomligt njuter jag också. Jag kan bara stanna upp för att höra fåglarna kvittra. Det har jag heller aldrig gjort tidigare..

Jag har liksom "öppnat upp mig"!


Dessutom så är det första gången någonsin för mig som det har fötts små projekt och idéer för mig! Kan det vara som så att det är tack vare att jag för första gången verkligen kan slappna av och verkligen mår bra av de små stunder som bjuds? Och som en bonus är jag inte alls så stressad som jag har varit tidigare.

 

"Ta vara på var minut, passa på och njut, för en dag är det slut.."


"Livet består av små stunder

som det är viktigt att kunna njuta av."

 

  

Av Eva - 21 maj 2013 21:30

 


Jag och pappa har ju bestämt att jag ska åka motorcykel med han något framöver. Nu kan det bli av!    Nästa helg redan.

Jag hoppas att det blir så, det beror som på både med bensinpengar samt väder..


Hoppas, hoppas, hoppas!! Jag känner mig som barnen när de längtar till något   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards