Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Eva - 16 maj 2013 11:31

 

Känslan då man sitter på toaletten och uträttar sina behov och 

katten hoppar upp på ryggen och.. LÄGGER sig på ryggen!





  

Av Eva - 16 maj 2013 11:10

Det var med lätta steg jag klev upp ur sängen i morse. Mamma och jag hade bestämt att vi skulle cykla till Fränsta, så sagt och bestämt - Mamma packade kaffe och vatten sedan begav vi oss iväg med cyklarna till Fränsta, till kyrkogården. Men där var det blött så inget vatten behövdes.. Det har ju regnat tillräckligt, så.

Sammanlagt 1,6 mil avklarad   


Både på vägen dit och vägen hem så fick jag någon slags nostalgikänsla. Det kändes precis som när jag i yngre dagar cyklade med en kompis till några hästar, som kompisen red. Vi cyklade iväg på morgonen direkt efter frukosten.
Det var liksom med glada tramp jag bara flög fram!


Nu när jag är hemkommen så ska lunchen ätas, en tvätt slängas i maskin och jag ska fli av här. Och ikväll kommer min älskade man hem   


Lunch var det, ja!


( Ni kikar väl in på min andra blogg, Millgarden   )

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards