Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Eva - 6 maj 2013 20:40

 

 

 

Tack pappa, du gjorde min dag då du kom på ett spontant besök  

Kändes skönt att få prata av mig till dig, då det inte är så ofta..


Innan pappa kom tog Elias och jag en cykeltur, 6 km blev det.

Bara efter att pappa farit tog vi en till tur, den rundan blev 8 km.

Och igår 9 km..


Elias är helt makalös på att cykla, småbenen bara trampar på och det är inget som helst gnäll från Elias sida!


Nu ligger två nyduschade grabbar till sängs och jag.. jag ska väl sitta här själv, gräsänka som jag är..


Det känns konstigt att inte ha maken hemma  Men som jag sagt tidigare - välbehövligt.


Kom hem, saknar dig ju!!


Nä, nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffe.

Go´kväll!

Av Eva - 6 maj 2013 07:56

 



Idag fyller min älskade pappa år   

Och idag på självaste dagen så ska han komma och hälsa på, med motorcykel!

Jag menar - finväder och så har han ändå ledigvecka.

Kul!! För det var alltför längesedan vi träffades och alltför längesedan han var hit..


       



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards