Alla inlägg den 16 april 2013

2 x

Av Eva - 16 april 2013 18:32


 


För att rensa huvudet från jobbiga tankar och funderingar så begav jag mig iväg ut på en till runda.

Stavgång även denna gång.


Jag hade egentligen inte tänkt gå något mer idag utan hade tänkt gått i morgon, men jag måste prioritera mitt mående före mitt knä.

Jo visst, mitt knä hör också till mitt mående, men det är två helt skilda saker.. När jag mår dåligt över vissa saker, saker som är jobbiga, så behöver jag rensa hjärnan och det rejält!


Rundan blev 6 km och sammanlagt blev det 11 km idag.

Av Eva - 16 april 2013 11:57


 


Då knät kändes bra i morse så gick jag en promenix till en vän, med stavar. Dem SKA jag börja använda nu och jag måste använda dem, tänkte att de kanske avlastar mitt knä något. Och faktiskt, jag märkte knappt av knät!

Och som en bonus så ökar energiåtgången nästan till det dubbla med stavar.


Rundan blev idag liten och nätt med sammanlagt 5 km!


Nä, ett till glas vatten får det allt bli nu!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards