Alla inlägg den 15 april 2013

Av Eva - 15 april 2013 22:23

 



Jobbiga saker tynger mina axlar just nu. Jag försöker ändå att hålla god min.. Ömsom glad ömsom ledsen. Jag får se det som så att i slutändan blir det bra. Även om det är ett skitjobbigt beslut jag har tagit..    Som djurägare kan jag inte vara självisk.



Av Eva - 15 april 2013 20:34

Medan Rasmus var på årets sista slalomträning tog jag mig en mördande promenad, mot toppen av Getberget. Jag tog i så pass att jag blev alldeles yr och snurrig, kändes nästan som att jag skulle svimma   Jag blev tvungen att stanna flera gånger.. Men jag är ju totalt otränad, igen, så det är väl inte så konstigt.


Jag hoppas nu bara att knät håller sig som det ska och att jag slipper känna av det i morgon! För i morgon tänkte jag ta en promenad till en vän, om jag inte åker på att jobba vill säga.


Nä, nu ska kaffe avnjutas sedan blir det dusch, soffhäng, Dr. Hannibal Lector och nötter.


God kväll!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards