Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Bättre sent än aldrig

Av Eva - 9 april 2013 22:36

 

 

 

..Eller hur var det nu igen?


Jag har haft min mobil sedan drygt ett år tillbaka. Jag skaffade den eftersom att jag ville ha en mobil som tar bra bilder. Och det gör den! Men sen då? Det måste väl finnas mer att göra på den än att "bara ta bilder".


Jag blev mer och mer förbaskad på den över att "vilken jävla skittelefon, det finns ju inga appar på den. Den är ju för fasiken ny?! Inga appar på en ny telefon? " Frustrationen var stor och jag blev mer och mer irriterad (läs vansinnig).


Men så en kväll (drygt ett halvår senare) då jag låg och kollade igenom den fick jag en aha-upplevelse. Jag hittade var man söker, håll i er.. appar!!


Sedan dess har jag då och då laddat hem appar. Men på min mobil finns inte appar som finns på andra mobiler, eftersom att jag har en Windowsphone (nä, jag förstår inte heller det där).

Det många kan ladda ner gratis på sin mobil måste jag te.x betala för. Jag laddar dock inte ner några appar som jag måste betala för     


Vilket som så lyckades jag ikväll få till snygga bilder på en fotoapp! Japp, ikväll lyckades jag. Appen har jag bara haft ett tag ( ett par-tre månader   ).     


Bättre sent än aldrig   


Go´natt!


 
 
Ingen bild

Julia W

10 april 2013 00:56

Det blir kul när man kommer på hur man ska göra bara =D det är som matte det är frustrerande att inte kunna ekvationer men man måste få klura,finurla sen sedan så sitter det som sten! Kul läsa din blogg kram !

Eva

10 april 2013 09:25

Ja, eller hur! :D
Tack!

KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 3 april 2018 13:02

Sedan jag skrev sist har det inte hänt mycket. Jag jobbar för fullt, men så jobbar jag heltid också. Utöver arbetet har jag ingen ork över till något annat. Jag är trött och slut. Den enda ork jag har går till familjen, men knappt det. Men snart är d...

Av Eva - 31 januari 2018 18:08

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på någon vecka. Men jag har varit så trött! I helgen när jag jobbade så drog jag till med drygt 40 timmar, samt 60 talet mil i bil. Jag jobbar i hemvården   Men när jag la mitt schema sist så tänkte jag att jag sk...

Av Eva - 15 april 2014 09:31


      Nu har jag tagit ett steg längre. Jag har sökt jobb som personlig assistent. Och även en vän tipsade och skulle rekomendera mig om ett annat personlig assistentjobb!Jag har sett att det har funnits annonser ute förut, men det som har sto...

Av Eva - 2 april 2014 22:35


    Idag hade jag bara tänkt tagit det lugnt. Men hur det än var så började jag att känna mig låg.. Vad är bästa botemedlet mot det? Jo, en promenad. Det blev en mil i snabbt tempo - powerwalk! Eller ja, 4,5 km till en vän - drack kaffe och s...

Av Eva - 1 april 2014 20:20

    I flertalet av de sälj & köpesgrupper som jag är med i på Facebook lägger folk upp massvis av bilder. Bilder på saker som ska säljas. Men vill man verkligen köpa det? På många av de bilder jag har sett så är dessa saker bl.a skitiga, dammi...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards