Alla inlägg den 7 april 2013

Av Eva - 7 april 2013 21:10

Natten som var var ju jobbig för Elias, då det kliade stup kvarten.

Idag frågade jag på Facebook om det var någon som hade Tavegyl hemma, utifall att.

Tänk vad bra att jag frågade! ( Facebook kan vara bra   )

Genast var det ett flertal vänner som erbjöd sig   


Nu har Elias fått sig en slurk, och jag håller tummarna att natten blir lugn för Elias.


Tack Wictoria för hjälpen   

Av Eva - 7 april 2013 12:37

Min lilla prickigkorvmacka   


     


Elias har nog klarat sig relativt bra. Det är ändå inte alltför många prickar, men ändå tillräckligt.

Men så pass många att det inte går att räkna dem.. Många småplitor också.

Några sitter längre ner, som inte får fotas.


Kvällen, natten och morgonen som var var jobbig för honom   

När jag precis baddat på med potatismjöl ropade han

och det kliade på sjuttioelva andra ställen till...


Hoppas att nästkommande natt blir bättre.




Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards