Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Eva - 5 mars 2013 10:26


 



I söndags började jag att känna av halsont. Och igår då jag vaknade gjorde det riktigt ont,. men det gör ju det på morgonen.

Trots det for jag med barnen på badhuset, och det kändes riktigt bra i halsen just då.


I morse när jag vaknade kände jag mig totalt orkelslös, nära till gråt och matt. Tog febern och jo, mycket riktigt, feber.

Jag som har massor att göra..   Men maken får baske mig hjälpa till han med!


En sak som slog mig var att två kvällar i rad har jag inte ens druckit upp kaffet på kvällen och i morse ville jag absolut inte ha kaffe till frukost?!

Men blev tvungen att koka mig en kopp ändå. Huvudvärken var i antågande..


Bara lunchen är äten så ska jag och barnen möta upp mamma och gå till pulkbacken 1 km bort.

För att orka så det blir i med en Ipren!


Suck, ska det ta om igen nu   



Av Eva - 5 mars 2013 08:25




När vi gifte oss fick vi 3 bröllopspresenter. Den ena presenten var jättefina sängkläder från mamma & Arvid, och dem använder vi flitigt!


Den andra bröllopspresenten var biobiljetter samt barnpassning från svärmor! Men det har vi inte använt än.

Sist Lars & jag dejtade var nog förra vintern/våras. Ekonomin säger ju sitt, så...

 

Den tredje bröllopspresenten var att vi blev bjudna på en fjällresa av och med några goda vänner! Den var vi iväg på i slutet av hösten.

Ack, så roligt vi hade!



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards