Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Eva - 15 februari 2013 22:04


 


Om du är den som är lat, bekväm, har en latmask, kalla´t vad du vill.. Du, se varje extra steg som du tar som träning!

Tänk varje gång som du t.ex känner "men guud, vad jobbigt att gå och hämta vatten". Se varje gång du går in i t.ex köket som ett träningspass!

För att inte nämna varje gång som du går i trappen, det är bra träning! Om du har en trapp vill säga.


Till slut har den där orken, som varit så jobbig, tränats upp så pass att när du nästa gång går in till köket efter vatten inte tänker på vad jobbigt det var från början. De´ du   Till slut orkar du gå en runda!


Så har jag sett det länge. Att varje extra steg som jag tar är träning   

Av Eva - 15 februari 2013 18:28

 


Har haft ork idag och bytt gardiner, plockat och städat   

Ett glas rött som "belöning", jo jag tackar!



Av Eva - 15 februari 2013 08:24

 

...men man lever ju hoppet sägs det.


Efter nästan 5 veckor med överansträngt knä är jag nu först riktigt bra.

Efter sammanlagt 2 veckor med feber som kommit och gått och samt en påhälsning av maginfluensan är jag nu bra.


Är det möjligt? Är det sant? Är jag frisk nu!? För om jag nu är det, så ska jag baske mig börja träna!

Det är ju "bara" 5 veckor sedan sist.. Eftersom att det är så pass längesedan så måste jag börja lite försiktigt. Åh nej, ingen sparktur för min del   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards