Alla inlägg den 18 december 2012

Av Eva - 18 december 2012 11:22

Myslirar´n   





På torsdagmorgon beger jag och Morris oss till stan på Djurkliniken . Han har tid för kastrering, chipmärkning och vaccination.


Kastrera - Vill inte att han springer runt och strör sin vildhavre. Finns redan så många oönskvärda katter i världen.

Chipmärka - Lättare att se var Morris hör hemma om han springer bort, blir överkörd eller om han får för sig att byta hem.

Vaccination - För att hålla allvarliga sjukdommar borta.


Under tiden han får vakna och piggna till tänker jag fara iväg och shoppa några julklappar. Måste börja någonstans..


På lördag ska jag och Lars fara iväg och fortsätta shoppandet. Jag bävar verkligen för det! Det lär ju vara kö, på kö. Och för att inte nämna trafiken.. Hu   


 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards