Alla inlägg den 11 september 2012

Av Eva - 11 september 2012 21:49

Pappa ringde och det är hyfsat bra med farmor! Hon blir troligen kvar till på måndag, då hon hade vatten i lungorna och lunginflammation.

Men hon hade skämtat och fikat lite, så.. Puuh eller nåt   

Av Eva - 11 september 2012 21:32

Pappa ringde för en stund sedan och berättade att min farmor blivit inlagd på sjukhus ikväll.  Akut.

Han återkommer när han vet mer..


När ska det ge med sig   

Av Eva - 11 september 2012 09:37

 


 



   


 


Idag var första gången, sedan förra onsdagen, som jag kunde kolla på foton på Busen. Det har snörpts i magen på mig om jag har råkat på någon bild på honom..

Lilla, lilla Busen.. Så olyckligt det blev för dig    


Samma dag som Busen dog så skaffade vi en till katt. Barnens önskan.. Och det var nog bra. För denna kisse, Morris, är så otroligt go´! Jag har aldrig haft någon katt som varit såhär go´. Och då har jag haft många katter!


Morris har varit och är en bra tröst för oss alla.


 


Förra veckan var jag med om två dödsfall. Först Busen som så olyckligt drunknade     Och sedan var det en äldre dam som jag även suttit vak för ett par dagar, andra dagen jag satt där somnade hon in lugnt och stilla på kvällen.


Alltid jobbigt när någon dör, men det känns ändå lite lättare att acceptera när någon dör av ålderdom än när en olycka infaller.



Jag har kännt mig så otroligt skör några dagar.. Och det är väl kanske inte så konstigt. Först magkrångel (ibs) och sedan "bortgång"...  


Ett par dagar nu har jag varit nere, en depp. Jag tänkte ringa V.C igår, men avstod.

Idag känns det bättre! Och jag hoppas att det håller i sig.


Kramisar!




Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards