Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Eva - 13 augusti 2012 09:33

Igår fyllde jag år. Inte så mycket att fira, men.. I 35 år har jag funnits på denna jord   


Min födelsedag började nästan redan på lördag, då vi var bortbjudna på middag till svärmor. Stekt aborrfilé och gräslökssås - Mumma! Till efterrätt hade hon gjort en marängtårta (pinocchiotårta?) - Mumma! Tack så mycket   


Och igår när vi väntade in att mamma & Arvid skulle komma ringde pappa och sa : "Sätt på pannan, för jag är snart hos er".

Åååh, vilken överraskning!! Pappa for 30 mil ( 60 mil) för lilla mig   Tack för att du kom, pappa   


Av mamma & Arvid fick jag ett presentkort till den lokala blomsterhandlaren samt ett armband jag önskat mig (Snö Of Sweden)   Jag blev så nöjd och så glad! Tack   


Inte nog med det, så fullkomligt haglade gratulationer in från Facebook! Närmare bestämt hela 200 stycken grattisar!! 200   

Tack, snälla ni    


Men inte nog med det.. Jag fick ett mms från en vän som hade gift sig igår! All lycka och välgång till er   

 

Det var min dag det. En riktigt, riktigt härlig dag    


Ska jag vara ärlig så trodde jag inte att dagen skulle bli bra...


Tack alla   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards