Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Eva - 30 juli 2012 20:56

Nästa vecka är sista veckan som semestervikarie för mig. Det kommer att bli URTRÅKIGT!

Enda nackdelen med att jag har fått jobba så många veckor det är att allt, precis allt, har blivit så otroligt eftersatt här hemma.

Enda fördelen jag kan se med att mitt vikariat blir slut det är att då får jag röja upp här igen!

Ja, visst har jag haft möjlighet att städa och tvätta när jag varit ledig, men då har barnen blivit lidande istället. De dagar som jag varit ledig är de dagar vi har kunnat gjort någon slags "semester".

Som de dagar jag var ledig 4 dagar sammanhängande, då for vi ner till pappa i Våmhus. de dagarna hade jag verkligen kunnat städat upp här hemma. Men barnen går före..    


Ja, jag har också kunnat städa och tvättat på kvällarna! Det har jag kunnat gjort. Men orken efter jobbet...   Jag har aldrig i hela mitt "yrkesliv" känt mig och varit så trött och slut någon gång som efter dessa dagar   


Även om sambon varit hemma emellanåt de dagar jag har jobbat, så..... Nä, det låter jag vara osagt.


Nu, en kaffetår och låta tankarna snurra vidare!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards