Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Eva - 25 juli 2012 21:57

Man lever på drömmar, visst är det så? Min stora dröm är en altan. En stor altan som jag kan äta frukost och dricka mitt morgonkaffe på.

Tänk att kunna sitta där och bara njuta   


Men, jag får vackert drömma vidare... För någon gång ska vi väl få råd att bygga en   

x 2

Av Eva - 25 juli 2012 21:00

Idag fick Lars och jag för oss att fara till stan. Vad vi skulle dit och göra det vet jag inte   

Vi strosade bara lite snabbt runt i några butiker och affärer och sedan for vi hem! Jo, en egenplock av sallad samt en Ramlösa på ICA MAXI blev det också som vi mumsade i oss i bilen.

Men skönt och välbehövligt var det nog allt att bara fara iväg sådär   


Rasmus for till en kompis mitt på dan så han var där när vi for och Elias lejde vi iväg till svärmor.


När det var dags att hämta grabbarna bjöd först svärmor på kaffe och bulle och sedan när vi skulle hämta Rasmus så bjöd Alice mamma Susanne på kaffe, grädde och nyplockade jordgubbar. Kaffe x 2, jovisst    

Om det blir en tår nu? Kanske   


Nä, sova säng om en stund då jag ska upp i ottan och avverka ett dagspass i morgon!


KRAM!

Av Eva - 25 juli 2012 10:00

Igår var en dag som jag verkligen bara vill lägga på minnet. En bra dag!

Först jobb 7 - 16, och efter jag jobbat klart skulle vi grilla med grannarna.


Vi satt vid älvfårans kant bra många timmar, där vi mådde gott med både mat och dryck.

Mådde gott såsom grannar bara kan    


När vi suttit där några timmar gick vi upp till ena grannen och där satt vi också några timmar. När Lars och jag gick hem var klockan bra mycket sent slagen! Men grabbarna var fortfarande vakna då vi kom hem   

Men de somnade så snällt, inget krux alls   


Tack för en otroligt härlig kväll, tack!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards