Alla inlägg den 8 juli 2012

Sur

Av Eva - 8 juli 2012 20:43

För att slippa reklam på bloggen betalar jag några kronor.

Senast jag gjorde det var den 3 juni, och jag ska då slippa reklamen ett kvartal. Alltså to.m september.

HA! Trodde jag ja.. Nu har jag ändå reklam på bloggen?!


Jag hoppas det bara har blivit något strul och att bloggplatsen rättar till det! För jag tänker då inte betala en gång till, innan ens tiden har gått ut   


Sa jag att jag var sur   

Av Eva - 8 juli 2012 20:03

  <--- Penisfisk?!




En vecka sedan sist.. Men jag har inte haft någon lust att blogga. Och jag har inte ens läst de bloggar som jag alltid annars gör varje dag!


Men jobbet i sig är psykiskt jobbigt, så troligen därav att jag inte orkar.. Mycket jag egentligen inte orkar. Men för att sålla bort det som känns minst viktigt så blir det bloggen. Och även träningen..

Fast jag älskar jobbet, trots att jag bara har jobbat 3 veckor!


Hittills känns det som att "jaha, när ska jag börja jobba på riktigt då?" Trots att jag jobbar, riktigt  

Nä, det här är nog det roligaste jag någonsin gjort! Jag trivs verkligen som fisken i vattnet!!


Nu till veckan ska jag jobba 6 dagar av 7. Är det tänkt i alla fall... Om jag inte blir tvungen att sjukskriva mig för ryggen.

Jag har känt av ryggen några dagar nu när jag har jobbat, men tänkt att jag säkert bara är stel. Men inte då, igår kände jag rejält av att det är ryggskott. Tack för den...


Men jag ska försöka att härda ut! Om inte annat så finns det väl värktabletter   


Nu ska jag säga go´natt till Rasmus, Elias sover redan.


P&K







Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards