Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Eva - 17 juni 2012 19:27

Säga vad man vill, men mitt mående kommer och går precis som det känner för. Jag har tydligen inget att säga till om..


Idag har jag varit på trevligheter! Först var jag till en god vän som tagit sin examen till lärare och där fick jag veta saker som inte var väntat   Kul!!


Och efter att middagen var äten for vi och grattade min älskade brorsdotter, Daisy, som fyllt 5 år   

  Daisy  

 


Och nu strax ska jag och en god vän ut på en P.W/ kombinerad löptur!


En bra dag ändå   

Av Eva - 17 juni 2012 09:10

Igår var jag trött, så trött.. Jag somnade på soffan, i vanlig ordning, och sedan när jag la mig i sängen somnade jag på studs. Hann precis planera in att jag skulle gå en runda när jag vaknade..

I morse när jag vaknade kände jag mig först pigg, men sedan kom tröttheten över mig. Tröttheten och segheten.. Känner mig trött och seg i både kropp och knopp   Inte blev det någon promenad där inte..


Jag har tonvis med saker att ta itu med här hemma innan jag går på mitt sommarvikariat. Men jag orkar inte.. All energi är putsväck.

Vet inte var energin har hamnat någonstans, för hos mig finns den definitivt inte..

Den enda energi jag har är att gå min runda, men inget mer. Även om jag inte går har jag ingen energi, så det är inte dit den försvinner till.


Igår när jag jobbade hade sambon åtminstone dammsugit. Bra, bra. En sak mindre för mig att göra..


Kom inte och säg att vi ska ha ett städschema, för det fungerar inte! Tro mig. Jag har gjort ett schema som inte följs.. Jo visst, men då gäller det att jag ligger på och tjatar. Med slutresultat att det är jag som blir en sur gnällkärring.


Nä, jag tror att jag går och lägger mig igen, tar med mig datorn och glor på nåt. För i morse hade jag lätt stannat kvar! ...om det inte hade varit för toabesök och hunger..


 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards