Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Eva - 16 juni 2012 20:09


 


Gällande min höft som jag skrev om tidigare en dag - Den är bättre! Eller ska jag kanske säga att den är bra?! Nja, men bra mycket bättre än när jag skrev inlägget!


Det var tack vare att jag enbart softade ett par dagar! Och tack vare vilan kunde jag igår gå rundan två gånger  

Och den extra rundan gick jag pga av två orsaker, framförallt för att rensa hjärnan på negativa tankar och för att jag skulle jobba idag.

För så som jag känner mig nu efter att ha jobbat idag hade jag definitivt inte orkat   


Jag tror att jag fick så ont pga att jag varje dag har gått knappt 8 km och inte haft någon återhämningsdag..

Men nu är fröken fit for fight igen   

Av Eva - 16 juni 2012 19:11

 



Men guuud, vad trött jag är!!

Och guuud, vad glad jag är att jag gick rundan 2 gånger (a´ 7,8 km) igår.

För idag hade jag aldrig orkat   


Första dagen som springvikarie inom vården har gått bra!

Men jag var jäkligt nervös i morse innan jag skulle iväg   


Lite kort om idag..


P&K

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards