Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Eva - 11 juni 2012 10:25

Efter den tragiska bilolyckan igårkväll, så har jag i natt sovit riktigt uruselt.

Först tog det tid tills jag kände att jag höll på att somna och när jag väl var på väg att somna så blev jag klarvaken.

Men jag lyckades ändå somna om efter ett bra tag. Klockan var då 00:30..


Sedan har jag vridit och vänt mig, lagt armen om Lars. Vridit och vänt mig och lagt armen om Lars igen.. Tänkt på vad livet verkligen är kort och skört.


Ta vara på varje sekund och minut av dem du håller kär och håller av  

Livet är alldeles för kort och skört för att slösas bort!

Vem vet, nästa ögonblick kan det vara försent att ångra sig..


Samt haft värk i ett (troligtvis) muskelfäste. Snurr, snurr hela natten!

När klockan var 04:00 var jag klarvaken och låg vaken till klockan var 06:00. Då tvärsomnade jag om till larmet ringde 07:30.


Hade jag vetat att jag inte skulle somna om på ett par timmar hade jag klätt på mig och gått ut på en P.W.


Med för lite sömn känns det som att pannan håller på att ramla ner över ansiktet   Och ögonen känns som blötlagda tepåsar..


Det är inte direkt så att jag dansar loss idag....


   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards