Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Eva - 9 juni 2012 20:58

Igårkväll lyckades jag med något som jag aldrig lyckats med tidigare - Tappade ner en parfymflaska i badrumsgolvet!! Favoritparfymen dessutom   


 

Det som är bra är att det luktar i alla fall gott på toan nu..


Det hände tack vare att jag skulle bort till ett par vänner och kände mig lite stressad. Men det har ju aldrig hänt tidigare pga stress..


Väl borta hos vännerna blev jag sittandes till 02:05 och stupade i säng strax efter 02:35. Ljust och fint var det ute när jag cyklade hem   

Men ingen sovmorgon här inte.. Först vaknade Rasmus kring 5-snåret och hade haft en mardröm. Sedan vaknade Elias kring 07:30.. God morgon!


Men jag låg och drog mig till åtta innan jag klev upp. Gäsp.. Kring halv nio och med knappt 5 timmars sömn drog jag iväg på en uppfriskande P.W   


Efter jag kommit hem och fått i mig frukost packade jag ihop lite lunch och så stack jag och grabbarna iväg på en liten utflykt.


Efter middagen stack jag och grabbarna iväg på en liten sajtäsiiing (sightseeing). Och slutligen ligger nu grabbarna till sängs.

Själv är jag så trött så jag tror jag ska lägga mig nu   


Go´natt..

Av Eva - 9 juni 2012 18:09

Den här går på repeat!

Så bra!!


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards