Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Eva - 8 juni 2012 15:21

Jag känner mig tillfreds med dagen och än är den inte slut   


I morse tog jag mig en powerwalk. Väl hemma blev det frukost, dusch och lunch.

Sedan cyklade jag och hämtade Rasmus på skolan. Sedan cyklade vi ner till parken och mötte upp Elias, mamma, svägerskan Annelita, Villner och Daisy där vi hade en riktigt mysig utflykt.


Nu ska vi fara och hämta Elias hos mamma och sedan fara och handla.


Äntligen har skatteåterbärningen kommit!!

Återstår att se när jag sticker iväg till stan och handlar upp de få kronor jag fick tillbaka...


 

Av Eva - 8 juni 2012 12:39

I morse när Rasmus skulle till skolan cyklade han och jag gick. Hej och hå vad jag spurtade på! Rundan blev i dag på sina "vanliga" 6 km.. Men, allt är ju bättre än inget alls   


Idag har jag sent omsider anmält Elias till simskola    Endast en tid fanns kvar.. Men han kom ju med i alla fall!

Det bästa är jag inte har börjat att jobba än då. Det blir inte förrän veckan därpå som jag måste leja in mamma att skjutsa honom ett par dagar..

Samma vecka som Elias börjar simskola så har Rasmus blivit inbjuden av Torps församling till Riddarkollo i två dagar.

Jag antar att han vill gå   


Härlig början på deras sommarlov! Eller sommarlov... De kommer inte alls att bli ledig denna sommar så som de har blivit de tidigare somrarna   

Så det gäller väl att utnyttja den enda lediga veckan vi har tillsammans   Till max! Den veckan ska jag stoppa in så mycket roligt som jag bara kan!


Bara jag har fått skattepengarna ska jag och killarna fara till stan och handla avslutningskläder till dem.

När kommer pengarna? Jag väntar..

Det är inte alls mycket jag skulle få tillbaka, men jag hoppas att det räcker till något litet plagg till dem var åtminstone..


Nu ska jag avsluta här och cykla iväg och hämta Rasmus på skolan.


P&K

Av Eva - 8 juni 2012 09:35

Stort GRATTIS till Carolina Gynning och Alexander till deras dotter! GRATTIS!!

Äntligen får ni hålla i er lilla dotter som ni har längtat så otroligt mycket efter   


Paret fick sin efterlängtade lilla dotter i tisdags, den 5 juni.

Kolla här.



Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards