Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Eva - 6 juni 2012 22:48

 


Varför har Bloggplatsen tagit bort "gilla"ikonen under varje inlägg?


Det är många gånger jag har velat klickat på "gilla" men det finns ingen "gilla" att klicka på.

Urdåligt av Bloggplatsen att ta bort den!

Jag klickar på "ogilla"...


 

Av Eva - 6 juni 2012 11:21

Japp, självskryt   


Är precis hemkommen efter en powerwalk på ca 7,8 km. Varav ca 3 km sprang jag  

Jag trodde att min sista stund var kommen när jag kom hem.. En huvudvärk till dess förbannelse (som uppkom tack vare att jag kört hårt...) och högröd i ansiktet (rödare än ett stoppljus) och rejält mör i benen!

Okej, jag springer inte allt på en gång, det skulle jag inte klara. Men jag kombinerar spring med powerwalk.

Känslan efteråt - Går nog inte att beskriva.    


Nu har jag stoppat i mig frukost (ägg) och hinkat vatten.


Bara kaffet är uppdrucket ska jag ställa mig i duschen!


P&K

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards