Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Eva - 5 juni 2012 23:29

Sitter här och känner mig sjukt nöjd med dagen. Och sjukt trött..

Nöjd, bara för att min käre pappa är här på besök hos oss några dagar. Det är som mest sällan han kommer bara "sådär". När han väl kommer hit så far han vidare och sover hos farmor (sin mamma).


Men nu är han här! Hos oss! Och bara umgås med oss. Barnen är alldeles euforisk! De verkligen avgudar och stormtrivs i sin morfars sällskap!


Idag har han stillat barnens och min längtan ( )  om att få åka motorcykel   



Rasmus & morfar

Rasmus fick skjuts till skolan idag   Där även pappa-morfar stannade ett tag med Rasmus!

 


Elias & morfar

 


Jag & pappa

 


En bra dag där pappa och jag har umgåtts, pratat och lallat på!


Synd att han bara stannar till på torsdag och synd att dagarna är för få  Jag vill ha FLER DAGAR med min pappa! Många fler..

Men det gäller att ta tillvara på de dagar han är här   


Efter en bra dag gör jag nu ett djupdyk ner i sängen och förväntar mig en sovmorgon! Med en god frukost på sängkanten     (Pst.. LARS!!)


Sov gott!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards