Alla inlägg den 22 april 2012

Av Eva - 22 april 2012 10:24

Söndagar gillar jag inte. Har aldrig gjort.. Men idag började dagen bra så jag hoppas dagen fortsätter i samma anda.

Efter frukosten slog Elias på tv´n och det visades film - "Elias och jakten på havets guld". Självklart bänkade vi oss ner där och myste!

Men nu är filmen slut så nu ska jag dricka mitt morgonkaffe    Sambon sover fortfarande så antingen får kaffet bli kallt för honom (givetvis slår jag upp det på termos!) eller så får jag väcka honom med frukost på säng.

Men frukost på säng har han fått så många gånger så varför ska jag väcka honom med det idag?

Själv tycker jag att det handlar om att ge och få...


Återstår att se om det blir jobb för mig veckan som kommer. Det vore på tiden! Nu har jag varit hemma i 5 veckor.. Till veckan blir det 6 veckor.

"Vad gör du på dagarna?" har en del undrat. Ja, tiden går ändå.. Nä, men jag har ju barnen   Hade jag inte dem skulle dagarna vara väldigt långa och tråkiga!


De dagar (och veckor) jag "mår bra" städar, tvättar och fejjar jag. Och framför allt, jag går långpromenerar i stort sett varje dag  


Nog svamlat för mig, en tvätt ska hängas! Elias måste få lunch i magen märker jag nu   Trots mycket frukost.


En tanke - Varför är det bara vi kvinnor som ska planera??


P&K


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards