Alla inlägg den 14 april 2012

3

Av Eva - 14 april 2012 23:44

  1. Mår bra (...igen).
  2. Har fått mycket gjort idag.
  3. Känner mig glad, nöjd och harmonisk.

Av Eva - 14 april 2012 17:15

 




Oj, vad jag har fått mycket gjort idag    Efter att sambon for till skogs sparkade jag mig själv där bak och började med att ladda en tvättmaskin.

Sedan har dagen ägnats åt till att tvätta, tvätta och åter tvätta. Har hängt tvätt därimellan också   Samt burit undan tvätt på tvätt..


Sedan har jag plockat ihop, matat hönsen, dammsugit, plockat ihop leksaker ute, samlat ihop trasiga leksaker ute, slängt pinnar som mina barn har/-haft en förkärlek att samla på  


Inte så mycket, men allt tar sin lilla tid.


Nu sitter jag här och vilar mina ben efter allt spring   


   Sambon är nu hemkommen och även barnen   


Grillen är tänd och köttet ska strax läggas på! Kanske det blir lite rött till maten..  


P&K

Av Eva - 14 april 2012 10:15


Tja, vad ska jag säga.. Upp, ner, upp, ner. Men idag är det upp. I morgon ner..?


Det gäller att passa på när det känns uppåt! Sönerna är borta på varsitt håll och sambon ska fara till skogen.

Så idag ska jag återigen ta itu med tvätten och hemmet.


En promenad skulle också vara på sin plats, då jag inte gått på flera dagar.. Men hemmet först.


P&K


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards