Alla inlägg den 13 april 2012

Av Eva - 13 april 2012 13:20

 

Av Eva - 13 april 2012 12:31

Efter jag skrivit mitt inlägg tidigare, så rök Rasmus och jag ihop. Rejält!

För att göra historien kort säger jag bara - 5 tillsägelser om att inte reta Elias, lyssnar icke ändå.. Lika med arg mamma! Så, använd öronen.


Sedan tog vi åkte en sväng med    . Det är där jag kan finna ro. Tankarna måste koncentreras på vägen och omgivningen, så..  


Väl hemma var det hungriga barn som slukade sin lunch. Tre korvar med bröd var?! Även Elias   


Här sitter jag nu med kaffemuggen bredvid och läser Aftonbladet, bloggar och Facebook.


För stunden det känns a n i n g e n  bättre.  Inte bra. Men det blir bättre, så småningom..

Jag har inte fått något gjort idag, mer än det nödvändiga såsom frukost och lunch.

Snart är det dags att fixa mellis och sedan middag.. Stekta pannkakor har killarna önskat till middag.


Duka fram - duka av, serva..


Sitter även och funderar på att jag skulle vilja fixa naglarna. Det är nog inte så dyrt.. Jag vet dem som har dåligt ställt som gör naglarna. Då skulle väl även jag ha råd att fixa dem!?

Eller kallas det prioritering?


Jag kanske kan försöka fixa dem i sommar. I sommar när jag kommer att få lite inkomst! Vore skoj att åtminsone en gång få göra dem fina..


  

Av Eva - 13 april 2012 08:57

 




Några dagar fick jag i alla fall. Idag känns som en smått sämre dag igen.. Varför? Vet inte.. Kan kanske bero på att gårdagen mest gick åt till att bråka och tjafsa med "minstingen". Även i natt fortsatte han..

Hoppas att denna dag blir bättre!


Om jag bara var ett par kronor rikare hade jag tagit med mig barnen till Birsta på Drakborgen, så de hade fått härja av sig. Och jag hade fått rensa ur hjärnan lite.. Men men, nya tag nästa helg kanske!


Så är det fredag. Igen. Veckorna rullar alldeles för fort fram trots att jag "bara är hemma".. Var har detta påsklov tagit vägen?

På måndag börjar vardagen igen - Skola och dagis.


Nä, jag ska försöka, måste rättare sagt, göra någon nytta nu.. Fast jag tror jag ska ta bilen och fara en sväng istället.


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards