Alla inlägg den 9 april 2012

Av Eva - 9 april 2012 23:34

   

Märklig dag..

I morse mådde jag likt en stor katt+ .

Men ju mer dagen led mot sitt slut så mådde jag bättre och bättre.

Och gör det fortfarande!


Jag hoppas att jag mår lika bra, som jag gör nu, i morgon igen.


(Eller kan måendet ha något med allt påskgodis att göra?

Bara idag har jag fått sockerkänningar TRE GÅNGER!!

Jag höll armarna still men armarna och händerna skakade ändå   

Skyndade att stoppa i mig en frukt och drack vatten, då gav det med sig.


Hela jäkla påsken har jag stoppat i mig massor utav godis   

Och nu när påsken är slut och inget godis finns, så håller jag på

att "avgifta" kroppen på allt sött som den fått i sig.

Därav måendet och sockerkänningarna?)


 

Av Eva - 9 april 2012 13:08

 



Två steg fram, ett steg bak..


Efter inlägget i morse var jag sådär nära gråten igen.. Men det är bara att bita ihop.

Ena stunden nära gråt, nästa inte. Fram och tillbaka.


Nu känns måendet, för stunden, bra igen.

Bra.


Märkligt hur man kan må..


Av Eva - 9 april 2012 09:37

 



Idag är en bättre dag. Tack och lov..


Men igår mådde jag inget vidare   Det pendlade mellan att gråta eller inte gråta. Men jag var tvungnen att verkligen bita ihop. Jag ville inte gråta inför barnen. Hur skulle jag förklara...


Otroligt trött var jag hela dagen trots nästan 9 timmars sömn..


Men vartefter timmarna rullade på började jag må alltmer bättre och bättre.


Och idag, just nu, känns det okej. Men inte bra.

Hoppas måendet håller i sig..


Sambon drar strax till skogs och jag måste försöka göra hemmet flitt. Vem annars...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards