Alla inlägg den 7 april 2012

Av Eva - 7 april 2012 20:55

Idag har det varit en skitdag, för att uttrycka mig rätt.


För det första blev det ingen runda av för mig då sambon drog till skogs för vedhuggning.

När han väl kom hem var det dags att fara till mamma för att äta påskmiddag.

Tack för middagen!  Jag är fortfarande mätt   


När vi skulle till att fara hem så skjutsade jag först iväg Lars på fest.

Så där är han nu och har skoj. Kul för honom.. Verkligen.

Ja, jag menar faktiskt det! När gjorde han något utan mig sist.

Men det hade varit jäkligt kul att få gå ut och träffa folk! För det verkar som att det skulle bli mycket folk dit de skulle.


Jag känner mig så instängd här hemma...


Hela dagen idag har jag känt mig riktigt, riktigt nere.. ( En "down" på intågande? )

Det är inte många stunder jag har varit uppåt idag..


Nä, nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv..  Nu tar jag mig ett glas vin för att försöka muntra upp mig själv.. Dumt, jag vet.


Hoppas NI har och har haft en bättre dag än mig!

Av Eva - 7 april 2012 13:20

 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards