Alla inlägg den 4 april 2012

Av Eva - 4 april 2012 14:54

Idag blev och är det en vilodag.

Efter att igår ha både gått 1,7 mil och även kört ett flertal pass på dansspelet till Wii så kan det behövas idag!


Har även sovit urdåligt inatt, så tröttheten är ett faktum   


Vilodag, ja..

Tänkte att när jag bara ska vara hemma så kan jag gott ta och städa så slipper jag i helgen. Då kan jag bara må gott och gotta mig istället.


Visst, jag har städat! Men jag bara hunnit med att dammtorka..

Eftersom att jag är så missnöjd med hur det ser ut här hemma så möblerar jag om lite nu och då. Även ibland blir det bara små detaljer som jag flyttar om och runt.


Idag fick jag för mig att möblera om i vardagsrummet. Helt!


Nu är jag helt slut i ryggen. Aj.. Jag känner av kotan som flög ur i höstas   

Och benen är jag också totalt slut i..


Räknas ommöblering som träning?


Nu när jag har fått i mig lite försenat "mitt på dagen" kaffe, så är det bara att fortsätta.. Golven måste moppas av.


 


Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards