Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Eva - 26 mars 2012 20:32

"Från och med idag slutar du upp med att jämföra dig med andra.


De andra är så oerhört många och de är ändå inte som du.


Bara du är bäst på att vara du."


/Torkild Sköld


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^



Ge aldrig upp med att vara den du är!

För att göra andra lyckliga..

Ta hand om dig själv i första hand!

Och var alltid dig själv och ingen annan!





(Det här är ändå något som jag måste träna på! Det är ofta som jag jämför mig med andra...)

3

Av Eva - 26 mars 2012 20:02

  1. Gått 7.8 km.
  2. Gått 6 km.
  3. Duschat två gånger   

Av Eva - 26 mars 2012 12:09


 

Det måste ändå vara som en drog eller ett gift eller snarare ett beroende. Jag kan inte få nog!


Vad? Jag sitter och funderar, jag började redan i duschen, på när jag ska gå nästa runda   

Eh, hallå  Jag har ju redan gått en lång promenad idag?!

Men nog blir det alltid som ett gift då.. Mycket vill ha mer.


Jaja, jag får väl se om det blir en till promenad idag eller inte. Kan hända   


Nu ska i alla fall en tvätt hängas för att kunna ladda i en ny.


P&K


Av Eva - 26 mars 2012 10:31

Satt precis ner rumpan efter att ha avklarat rundan. Rundan som på något vis har blir längre än de vanliga 6 km. Rundan har övergått till knappt ett par km längre   



Förbränningen är som bäst direkt på morgonen och innan frukost.

Så därför ska jag nu bara vänta på de kokta äggen ska svalna något samt dricka mitt morgonkaffe så är början på dagen fixad!


Sedan är även jag redo för en ny dag   



Nice morgon, jo jag tackar   

Av Eva - 26 mars 2012 08:40

Elias sa att jag är som en rutten fisk:


- Rutten fisk?


- Ja, som en piraya.


- En piraya? Varför då?


- Ja, för du blir alltid arg på oss. Och pirayor är alltid arg. Varje dag.



Ooops...

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards