Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Eva - 24 mars 2012 22:56

Maj verkar bli rätt nice!


Första helgen i maj ska jag till Stockholm på kusin-tjejträff.

Näst sista veckan ska jag på Vårruset, i Sundsvall.

Sista helgen i maj verkar det som att jag och Lars ska till Stockholm i goda vänners lag.


Nice!!!


Behöver jag nämna att jag längtar   

Av Eva - 24 mars 2012 19:47

Vi kan inte göra som andra gör med sina barn på helgerna - att vara "snäll" att de får vara uppe längre!

Det är hellre att göra dem en björntjänst.


För oavsett vilken tid de somnar på kvällen vaknar de i vanlig tid..



Rasmus somnade igår vid 22-22:30 tiden och vaknade i morse 6:30.

Tror Ni att dagen har varit skoj? Nej..


Men nu sover de i sina sängar så sött, efter en dag fylld med flams, trams och bråk   

Och med en mamma som orken, energin och humöret har varit rejält i botten på!


När Lars kom hem från skogen tog jag mig "egentid". Jag tog bilen och for till Ånge.


Jag älskar att köra bil, det är rogivande. När jag inte måste stressa vill säga..


Nu ska jag fylla upp lite rött i glaset och softa i soffan   Men jag lär ju somna i vanlig ordning, och med lite vin i kroppen så gör ju inte det saken bättre   


Hoppas NI haft en bra dag!


P&K

Av Eva - 24 mars 2012 13:31

 




När telefonen ringer och jag ser att det är ett 08 eller 042 eller någon annan försäljare, så svarar jag aldrig.

Varför ska jag stå där och svara vänligt men bestämt "nej, tack", när de ändå försöker proppsa på en saker man inte vill ha?!


Alldeles nyss ringde det ett 042 nummer och idag när jag är irriterad tänkte jag att nä, nu ska jag säga ifrån. Så jag svarade:


Hon hann inte mer än säga sitt namn och var hon ringde ifrån när jag sa:

-Nej, jag är inte intresserad.

-Men vill du inte ens höra vad jag har att säga?

-Nej.

Klick..


Det här är första gången som jag inte låtit dem prata på och sedan sagt nej.


*Klapp på axeln* Det tar sig   

Av Eva - 24 mars 2012 11:25

Har du, eller vet du av någon som har testat denna produkt!?

Vad tyckte/tycker Ni?


Gav den det resultat som du hade väntat dig!?


Jag funderar på att testa den.

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards