Alla inlägg den 3 mars 2012

3

Av Eva - 3 mars 2012 20:40

  1. Köpt nya slalomskidor till Rasmus.
  2. Köpt nya stavar till mig.
  3. Gått rundan.

Av Eva - 3 mars 2012 16:58

Tänk, vilken dag!

Först for vi till Ånge och fick tag på skidor till Rasmus. Ett par "Twin-tips", precis sådana som han önskat sig!

Sedan när vi väl var hemma igen gick killarna ut på gården och lekte.

Och vet ni.. Jag snörade på mig promenadskorna och gick rundan   Som jag inte har kunnat gjort på länge, pga magen   

Men så idag - äntligen!!


Rundan som tar ca en timme att gå tog idag nästan två timmar   Tack vare att en vännina stannade och pratade med mig! Marie, så du gör   

Blev tillfrågad om jag vill vara med på Vårruset i maj. Och det tänker jag göra   


Nä, nu måste jag väl göra middag..

Av Eva - 3 mars 2012 11:11

Rasmus vaknade för 6:e dagen i rad tidigt, kl. 06:00 klev han upp.

Med resultat att han blir sur, grinig och det går knappt att resonera med honom   


Men efter mycket om. men och varför har jag lyckats få i honom lunch. Hoppas nu att han blir på något bättre humör!


Andra koppen kaffe är strax på G.


Jag hade planerat att fara iväg och köpa nya slalomskidor och pjäxor till Rasmus. Måste passa på när det är hyfsat billigt    Och när man knappt inga pengar har.. Men vi ska fara en liten tripp upp till Ånge och kolla läget på Fritidsboden och kolla om de har de skidor som Rasmus vill ha!


Glääh, jag vaknade upp och var på relativt bra humör i morse. Men det var då det..


Nu känner jag mig bara så... bläää. Jag hoppas att det ger med sig   Jag hoppas att promenaden blir av också..


Jaja, på´t bara! Solen är ju på sitt bästa humör så jag kan inte deppa ihop som en sur kart då.


Ha en bra dag, hörrni!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards