Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Eva - 20 februari 2012 15:54

Den 20:e varje månad trillar det in en välbehövlig liten peng på var familjs konto.Men allt är bättre än inget!


Så idag när den lilla pengen trillat in for jag på ICA och shoppade mat.

Välbehövligt med tanke på att mitt eko kom tillbaka till mig när jag ropade ett "hallå" i både kyl och skafferi..


När jag hade bunkrat upp i vagnen och var på väg till kassan ringde de från bemanningen! De hade jobb fyra dagar i rad till mig - Yes   Pengar, pengar, pengaaar!!


När jag var på väg hem såg jag att personalen på COOP höll på att sätta upp nya lappar i skyltarna efter vägen. SEMLOR 2-PACK, 10 KR. Tvärnit med bilen och in på COOP.

Eftersom att de var så billiga köpte jag ett par (fyra  ) förpackningar med semlor  


Så här ska de minsann frossas i semlor i kväll    Jag skulle egentligen ha köpt på ICA i morgon, men eftersom att jag ska jobba köpte jag på COOP.


Idag ska det bli tidig middag så vi kan frossa i semlor   Sedan blir det träning för grabbarna.


Kramis!


 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards