Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Eva - 13 februari 2012 12:52

Mamma ringde innan vi skulle bege oss iväg till Fränsta. De hade en vessla hemma hos sig!

Vi hann se den, men jag hann aldrig fota den. Då den var snabb! - som en vessla    


Ni som är osäker på hur de ser ut --->  



Nu i med lunch och sedan promenix till pulkbacken!

Av Eva - 13 februari 2012 10:37

Denna helg har inte varit någon helg, som det känns. Vardagarna har gått ihop med helgen, så jag har inte vetat vilken dag det har varit..   


I lördags trodde jag att det var måndag och igår hade jag fredag..

Bara för att jag har varit tvungen att ställa klockan, eftersom att det var slutfinal på mammaslalom.

Men nu är det slut på det roliga.. Nu är det bara till att köra stenhårt och träna själv   


Var kväll som jag satt mig i soffan har jag somnat. Upp, upp var morgon så det är väl inte så konstigt att tröttheten tagit överhand.


Men så i morse fick jag äntligen sova ut! Sova ut kan jag göra i morgon också om jag känner för det    


Elias dagis har stängt idag för planeringsdag och på Rasmus skola har de stuiedagar idag och i morgon, så.. Sleep well my friends   


Nä, nu blir det en snabbtripp till Fränsta. Sedan blir det en promenad i solen till pulkabacken med grabbarna   


Kram

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards