Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Eva - 9 februari 2012 19:06

Barnen ligger i sina sängar. Tidigt, jag vet! Men det har blivit några sena kvällar för dem, så nu var de verkligen i behov av att lägga sig tid.


Barnen har nu den senaste tiden varit alldeles..... Hm, hur ska jag förklara  Om jag säger såhär - Två brorsor på 8½ år respektive 5½ år och en mamma som får utbrott pga barnens oacceptabla beteende   Så får ni tolka det precis som ni vill!


Skönt är det i alla fall att de nu ligger till sängs så jag och Lars får lite mer egentid. Egentid och egentid... Jag somnar ju nästan bara vid tanken på ordet soffa   


Men ja, skönt är det att de nu ligger till sängs.


Idag har jag städat. Skönt att ha det avklarat innan helgen   Skulle haft ett glas vin nu, men jag har inget hemma så det får jag nog vänta med tills nästa helg... För på lördag kl. 8-10 är det mammaslalom och söndag kl. 8-10 är det också mammaslalom samt att kl. 10-15 ska jag stå i serveringen på berget.

Och på söndag ska Rasmus fara iväg och tävla i Kälarne  


Det gör lite ont i mitt mammahjärta.. Jag vill ju vara med och se när han tävlar! Det är ju ändå jag som ställt upp för honom med slalom. Och då vill jag ju se när han åker  

Men Lars ska skjutsa honom dit och jag får ringa och höra så allt går bra   


Jaha, se där ja! Nu sover grabbarna.. Kaffetajm för mig och sambon då   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards