Alla inlägg den 17 januari 2012

3

Av Eva - 17 januari 2012 22:56

  1. Jag har bokat en privat sittning hos ett medium.
  2. Elias har börjat slalomskolan.
  3. Jag har känt mig tillfreds.

Av Eva - 17 januari 2012 15:49

Något som jag vill göra och har velat göra sedan några år tillbaka är att boka in en provat sittning hos ett medium.


Sitter nu och kollar in mediumet Marie Johansson sida att hon ska precis om en månad ha en sittning i Ånge    


Jag är så sugen att boka in en sittning!!! Ska jag eller ska jag.. Men det beror ju som på ekonomin också  

Men när chansen kommer ska man genast ta den! Eller hur   

Av Eva - 17 januari 2012 10:58

I morgon är det 8 månader sedan mamma gjorde sin knäledsoperation (<--- Varning för starka bilder!) av sitt knä, för sin knäledsartros.

Och i morgon är det dags för henne att operera det andra knät.


" Älskade mamma, du kommer att bli en helt ny människa

nu när du kommer att ha två friska knän.

Du har haft ont och lidit i alltför många år (stoppar 20 år?).


Ingen är så stark som dig. Ingen!


Trots din jävla värk och att du knappt har kunnat gått emellanåt

har du ändå gjort saker.


Tänk, till sommaren/hösten kommer vi att cykla och gå som tokar,

vi kommer packa våra picknickkorgar med massa gott.


Jag tänker på dig när du kommer att ligga på operationsbordet i morgon,

jag kommer tänka på dig när du har ont efter operationen.

Allra helst vill jag sitta där och hålla dig i handen.

Men det går inte..


   Mamma, jag älskar dig   "


 

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards