Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Eva - 10 januari 2012 15:22

Efter att jag och Elias hämtat Rasmus på skolan gick vi ut och åkte kälke i backen.

Medans de fortsatte åka gick jag in och gjorde iordning fika.


Glögg, lussebullar och pepparkakor   

       

Av Eva - 10 januari 2012 14:20

Din könsmogna förbannade satans tuppjävel   


Cirka sex utav tio gånger som jag har varit in till tupparna och

hönsen har ena tuppjävel´n antingen pickat, flygit emot eller jagat mig   


Idag skrek jag och flaxade mot honom så rösten har halvt försvunnit på mig...


Varför gör han inget av detta mot Lars?

Troligen för att jag luktar höna   

Tuppjävel...

Av Eva - 10 januari 2012 09:06

Jag hade skjutsat Rasmus på skolan och var nästan hemma, då jag såg något en bit ovanför bilen.


Visste inte vad jag skulle tro att det var.. Men första tanken var nog att det var ett stjärnfall. Det var som ett eldklot (minisol?) som flög fram vågrätt ovanför (4-5 träd upp) bilen. Och så plötsligt bara upplöstes den.


Men hur skulle ett stjärnfall kunna synas så här nära!? Nej, såklart måste det ha varit någon som sköt en raket! Fast den må ha varit felriktad då den flög vågrätt fram.


Jag ringde mamma i ett ärende och berättade vad jag sett. Kanske en meteorit!


      <---Denna bild är den som närmast ser ut som den jag såg!  


Vad var det jag såg?

En meteorit!?

En raket!?

Ett stjärfall!?

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards