Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Eva - 2 januari 2012 22:35

 


Efter ett flertal dagar med snörvel och korsdrag i näsan känns det som att det är värst ikväll. ...Hoppas jag!?


Ikväll kliar och drar det rejält i näsan och jag nyser och snyter mig om vartannat. Tårarna kommer halvvägs.. Nä, fy 17..


Tur i oturen att jag inte har behövt jobba idag! Och i morgon!?


Inte blev det väl bättre utav att jag var på berget idag utan några varma kläder   Klädd i enbart vinterjacka och varma stövlar, inga vantar ens.. Skyll mig självregelen som gäller!


Nu ska jag stoppa huvudet i kudden och hoppas på att vakna utan snörvel.. Go´natt!


 

?

Av Eva - 2 januari 2012 22:08

Vad är det frågan om?

Jag läser nu på Facebook att två par ska gå skilda vägar!?


Okej, om det vore ett par ändå.

Men två par?! ...Samma kväll!


Det är inget roligt att läsa då det är barn inblandade i båda..

Men det är inget roligt överhuvudtaget!   

Även om de skiljs åt som vänner så är det verkligen trist..


Tilläggas bör: Dessa par känner inte varann.

Av Eva - 2 januari 2012 09:19

Idag står det i tidningen om Disponentvillan!

För att läsa om gårdagen klickar du här!

Och för att se vimmelbilder på bl.a oss   klickar du här!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards