Alla inlägg den 28 september 2011

Av Eva - 28 september 2011 14:13

I morse efter jag skrivit inlägget ringde bemannningen och frågade om jag kunde jobba lite längre än till klockan 13. Men jag sa ifrån.. Och det hör inte till vanligheterna att jag gör det

Men jag hade andra planer. Att städa!


Ikväll är det föräldramöte och i morgon och på fredag ska jag jobba mastodontpass, 8-16.30


Jag kan inte hitta någon annan tid där jag ska hinna städa.. Skurmoppen skurar inte av sig självt och dammvippan vippar inte av sig själv och dammsugaren startar inte själv.


Sambon jobbar än så länge in fredagar, men när han är ledig brukar vare sig tvätt, städ, disk eller annat bli gjort.

Så jag måste hitta den tid som finns..


Jag hade planerat in att jag skulle få så mycket avklarat denna vecka när jag inte hade något jobb. Men så blev det jobb ändå!

På både gott och "ont"..

Gott= Pengar!!

Ont= Får inte mycket gjort hemma...


Nä, bäst att ta tag i städningen nu!


Av Eva - 28 september 2011 08:34

Sitter här och varvar ned (eller upp?) för några ynkliga arbetstimmar jag snart ska avklara.

Under tiden ska Elias få vara hos mamma.


Världens bästa mamma! Som ställer upp i ur som skur, alltid.

Spelar ingen roll om man behöver hjälp med barnvakt, pengar eller vad som helst, så finns hon och Arvid där.

Tack älskade ni att ni finns där som föräldrar ska göra, finnas tillhands   


Tänk dem som ingen har..


Nä, nu ska jag klä mig och se till att Elias får på sig kläder han med. För att strax skjutsa bort honom till mamma.


Hej så länge!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards