Alla inlägg den 27 september 2011

Av Eva - 27 september 2011 21:53

..den får gå med rumpan bar."


Jag antar att jag nog liksom har hakat på "trenden" jag med... Mot min vilja.

Eller trend, det vette katten  


Jag funderar på om jag skulle ha beställt en så´ndär One Piece jag med  


Jag har ju tyckt (och tycker nog fortfarande) att de är fula. Men allt fler och fler har sådana i sin ägo. Mer och mer populära bli de!

Tänk att ta på en sådan i stället för myskläder. Varmt och gossigt!


Denna skulle jag lätt kunna tänka mig! Men när pengarna avråder en från att beställa och köpa det jag vill så kanske denna i stället...

Eller strunta i det helt   

Av Eva - 27 september 2011 20:45

Dagen i korthet:

* Jobbat.

* Hämtat grabbar från skola och dagis.

* Skjutsat grabbarna till kompisar.

* Gått 6 km´s promenad (och har kortat ned tiden med -6 minuter   ).

* Hämtat hem grabbarna.

* For en snabbsväng till mamma.

* Gjort grabbarna klara för natten och lagt dem.


Och nu strax kaffedags med karl´n min   Sedan blir det till att krypa ned i sänglinnet.. Jag är så grymt trött..


Go´natt   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards