Alla inlägg den 24 september 2011

Av Eva - 24 september 2011 22:32

Som det känns just nu så vill jag fara iväg på en tripp med    


Men var någonstans vet jag inte... Hotell, stuga, båtresa eller en tripp utomlands. Utomlands vore inte så tokigt Men det kostar alldeles för mycket..


Jag är så glad och tacksam över att mamma var barnvakt ett par dagar i somras!

De dagarna gjorde mycket till. Jag och Lars fann varann igen     


Jag vet inte hur just Ni har haft det, men jag kände att vi hade tappat bort varandra   


Som sagt, de få dagar vi fick tillsammans gjorde mycket till   


Men nu känner jag att vi nästan är där igen.. Jag vill verkligen inte att det ska kännas/-bli så   


Barnen upptar mycket tid, och såklart visste vi ju det innan vi skaffade dem! Men det jag inte visste var att man kunde "tappa bort varann"..


Tips, tankar, ideér!? Hur gör Ni för att inte "tappa bort Er"?






Av Eva - 24 september 2011 19:14

Såhär kan det se ut lite till vardags hos oss     


   


Av Eva - 24 september 2011 14:02

Jag skulle ta en promenad med en kär god vän, men hon låg i migrän, så det blev inget av det.

Stackare, jag hoppas du kryar på dig   


Men så skulle Rasmus till en kamrat, då bestämde jag att han får cykla så promenerar jag.

Sagt och gjort! Promenaden är avklarad och väl hemma blev det en välbehövlig dusch och lunch. Och kaffe, jag får ju inte glömma kaffet på maten också   



Tydligen är det någon golftävling på Hussborg, det var massor utav golffolk där.

En karl som precis var på väg över vägen sa till mig när jag svischade förbi honom "Det var då vilken fart du har!" och så blinkade han till mig. Haha!!

"Ja, jag måste ju hurta på.." så du inte kör över mig med golfvagnen, men det sa jag inte   



Skönt att ha avklarat 6 km´s promenaden  (3km dit, 3 km hem)

Får se om jag tar cykeln och hämtar Rasmus, eller om det blir bilen. För vi ska väl antagligen fara en sväng till Fränsta..



Måste bara visa lunchen idag!


  Kolla in den "lilla" klicken sambal oelek   

Men tack vare att jag hade creme fraiche till så blev det inte så starkt!


Ska kolla av Facebook nu! Beroende som jag är   


Hej så länge!

Av Eva - 24 september 2011 08:35

Strålande sol, +10.4 ute, vågen visar -1 kg ned för mig, natten har varit hyfsad. Vilken morgon!!


Idag ska jag ta en promenad (hade tänkt göra det nu, men hungern vinner!)


Idag är det final på bilbingon. Jag har varit iväg en gång under sommaren medan Lars har inte varit iväg någon gång..


Både Lars och jag är sugen på att fara iväg, nu när det är final och allt. Mycket pengar som står på spel   


Men det är ju det där med barnvakt också. Får väl se hur och om det löser sig..


Nu måste jag äta innan hungern äter upp mig först   


Kram på Er   

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards