Alla inlägg den 20 september 2011

Av Eva - 20 september 2011 21:26

Jag skulle ju lägga upp ett par fina bilder på min älskade och kära farmor. Men glömde!! Fast här kommer de   


   

En varm och underbar kvinna i sin bästa ålder, tillsammans med sina barnbarnsbarn   

Av Eva - 20 september 2011 20:00

Igår var tanken att jag och barnen skulle fara till Bräcke och hälsa på min farmor, men då hon hade annat inplanerat blev det av idag istället!


Som 20-åring flyttade min farmor, Margareta (Margareta Xenia), från Finland hit till Sverige.


När vi träffas brukar vi tyvärr inte ha så vidare mycket att tala om. Kanske för att det blir så sällan vi ses.. Men idag vet jag inte vad det var med oss båda!

Munnarna glappade omvartannat på oss 

Snipp snapp, så hade det redan gått ett par timmar. Hoppsan, hej och hå, redan dags att gå   


Och gott fika bjöd hon på. wienerbröd och kokostoppar, men sschh, säg inget!  


Det gjorde gott och känns gott i själen att jag och barnen for till henne!

Jag känner mig... behaglig..? Eller nä, jag hittar inte ordet nu   


Go´kväll!

Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards