Alla inlägg den 5 september 2011

Av Eva - 5 september 2011 21:40

Jag som har svårt för att svettas, trodde inte att jag skulle fixa det ikväll...

Men det var vad jag trodde bara.

För ikväll gjorde jag just det!  


Det kom inte bara en ynklig liten droppe, utan det kom mycket!!


Yes  

Hela jag var som de allra flesta är efter ett träningspass!


Förra hösten var det jobbigt, men inte som denna termin.

Nu var det bra mycket jobbigare!


Jag tror att jag ska köra på African Mooves även denna höst.

Och med tanke på hur hårt och jobbigt detta pass var, så varför inte   


Tror jag ska pröva att testa på ett annat

pass i morgon, Latin Mooves.

Får se om det känns lika svettigt, jobbigt och roligt som African Mooves   

Om det gör det, så ska jag nog köra båda passen!


Nu sitter jag här efter en efterlängtad och härlig dusch och kaffet ska strax intas tillsammans med  .


Sedan blir det till att lägga mig då jag ska jobba i morgon  


Go´ kväll på Er!


Av Eva - 5 september 2011 15:45

Boom-shakalakka  


I kväll ska jag iväg på African Mooves!

Nu ska svetten lacka så det står härliga till   


Fast jag har ju svårt för att svettas...

Men en liten svettdroppe ska jag väl kunna

klämma ur mig, tycker jag?!


En utav mina bästa vänner chattade med mig idag och ville mer än gärna hänga på.

Kul!

Alltid kul då man är fler!


Nä, nu ska en tvätt hängas och en till ska tvättas, sedan ska jag på dejt med min gode vän.

Den enda sanna vännen som mer än gärna hjälper mig att hålla skräpet borta!

Vem jag pratar om? Dammsugaren såklart   


Hej så länge   


Av Eva - 5 september 2011 08:15

God morgon på Er!


Rasmus är ivägskickad till bussen, Elias sover fortfarande (!?) och Lars drog iväg på jobbet tidigt. Själv sitter jag vid datorn och är nyfiken    Kan ju ha hänt något nytt och spännande!


Bara Elias har vaknat ska vi äta frukost, sedan ska jag iväg till min jobbcoach 10.30, men innan ska jag lämna Elias till mamma.


När jag tittar ut ser jag att det har regnat, men dock inte mycket då det inte är några vattenpölar.

Varmt är det också, 15* och luftfuktigheten är på 88%. Inte konstigt att det känns "tungt" att andas..   


Idag efter skolan ska en kompis följa med Rasmus hem.

Mycket kompisar är det när de väl börjar skolan!


Jag ser som Elias, han vill också vara med kompis, men det blir inte så mycket av det..

Men nästa år lär det garanterat bli!

Nästa år börjar Elias förskoleklassen.


Nä, undra om jag ska gå upp och väcka Elias ändå..   Men han är väl trött kan jag gissa.


Igår natt/-morse vaknade Rasmus och Elias kl. 4. De låg vaken en sisådär 45 min. kanske.. För att sedan vakna 6.30 igen   

Vi som skulle på bio till stan, så jag hoppade såklart på att båda grabbarna skulle somna i bilen, då det var helt färdiga. Men tror Ni? Icke!


Men på vägen hem gick det alla tiders, då nickade de till en stund  


Jag behöver visst inte väcka Elias! Han vaknade precis.


Kramelikram!




Några rader om mig:



Lämna gärna en kommentar när du ändå kikar in!
Eller varför inte skriva ett ord eller två i gästboken :-)
Jag skulle bli superglad!

Lämna gärna ett ord :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Något du undrar över?

10 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag gillar:

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards